Plataforma de Serviços Service Desk Premier IT



Como funciona a Plataforma Premier IT?




"The knowledge management platform is based on a context-aware algorithm that enables service desk agents and clients to progressively become more assertive, as it learns with previously resolved problems. Premier IT offers its knowledge management platform, integrated with an IT service support management tool (ITSM) platform, in an as-a-service model to customers who can leverage the knowledge gained from other customers. This platform allows clients to implement a fully integrated, end-to-end service desk solution with knowledge management capabilities without having to spend capital"


Daniel Barros - Gartner Research Director


Veja abaixo a imagem abaixo que explica como funciona a plataforma Premier IT ou clique no botão para fazer o download em formato .pdf


Download da Plataforma

Deixe seus dados conosco e descubra como a plataforma Premier funciona!

Fale conosco agora!

Está na hora de fazer mais com menos
de maneira segura. Robotize-se!


CONTATO



"Os CIO´s devem repensar e reformular sua abordagem
para todas as camadas da sua plataforma de negócios,
e não apenas no âmbito técnico."

Gartner Executive Programs Insights




Av. Senador Souza Naves, 135 - CEP 80045-060 | Curitiba | PR - Fone: 41 3281-5000

Av. Queirós Filho, 1700 - CEP 05319-000 | São Paulo | SP - Fone: 11 4871-9980